Alla inlägg under september 2014

Av Kissie - 15 september 2014 17:47

sen du lämnade oss älskade vän... Ja minns de precis som de hade hänt igår... Jag o många med mig saknar dig nått otroligt... Men du kommer alltid leva kvar i våra minnen och våra hjärtan...

Konstigt... Vissa dagar har jag fortfarande så otroligt svårt o lyssna på dina låtar trots alla år som gått... Men dom står mig varmt om hjärtat...
Hade v elatt hälsa på dig idag men jag tar mig inte dit :( så det blir att tända ljus för dig här hemma ikväll min vän...

En månad har nästan gått sen jag skrev här sist.. Jag går fortfarande hemma...Sjukskriven till sista sep sen får vi se. Vet inget om jobbet än... Allt är en enda röra känner jag.. Men va där idag o ska börja va där lite varje dag eftersom ja mår bättre av de... Saknar mina älskade arbetskamrater o jobbet som fan just nu...

Utanför mitt fönster skiner solen o mina tankar fladdrar iväg.. Har legat mestadels i sängen idag o tänkt en massa.. På hur livet varit, hur det är o hur det kommer att bli...


Ja mår iaf bättre av min nya medicin även om de känns som om ingen förstår mig.. ett spel för galleriet lixom.. men ja orkar inte bry mig... de får va som de e nu bara ja står pall så...

Nu ska ja fortsätta lite med maten så mina hjärtan får middag innan  läxorna...

Ta hand om er därute nu <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Me, myself and I

Gästis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards