Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Dagarna går...

Av Kissie - 1 april 2014 21:11

o livet rullar på dag för dag numer även om dom flesta gör ganska ont...
Hade en helt underbar lördag med nära och kära då vi grillade och hade det underbart... Solen sken, fåglarna kvittrade, grillen va tänd och glada miner... Det sorgliga va att jag kanske inte mådde helt hundra...
Men svaret på det fick jag igår när jag snällt fick pallra mig till vc eftersom halsen varit tjockare än den någonsin varit innan... Domen halsfuss va det denna gång...
Är iaf inne på min hm tror det är 10e dagen idag som blödfri :D Vet ni vilken lycka de ger mig... Känns så jävla skönt så ni anar inte.. Nu är inte halsen så jäkla rolig men... En penicillinkur så kanske till o med jag kan komme tillbaka fit for fight igen


Jag saknar jobbet... saknar de så innihelvete.. tänkte åkt ner idag till dom men jag blir så jävla ledsen.. Ledsen över att jag är så kass så jag inte kan va å mitt favvoplace just nu men jävlar sen när jag är igång igen.. då ska här målas ska ni veta...Kanske får börja lite soft men sen ska gamla Kat tillbaka in i gamet igen...

Ang sonen så var jag på möte igår och vi gick igenom vårdbidrag och kontaktfamilj till socialen. Så nu har jag bara mina timmar att räkna igenom innan jag kan sända in dom papprena... Sen har jag ett mail till överläkaren som måste in...


Fortfarande händer det mycket i mitt/våra liv just nu... Jag har fortfarande mina bryt och panikångestattacker.. Jag vet oftast varför dom kommer men ibland kan jag inte hejda dom... Dom stunderna är värs.. Sen frågar någon varför dom händer... O ja.. ibland vet jag inte ens de längre.. Känns skitkonstigt bara.. Men ja måste sluta älta.. börja ta tag i mina demoner och faktiskt be dom dra åt helvete o aldrig visa sig i mitt huvud igen.. För varför ska dom följa mig vart jag än går...

Igår hade jag en riktigt tokledsen stund... Så då om någong ågn (dock igen) önskade jag mig en tidsmaskin... Jag ville tillbaka... Sätta mig där bredvid... O höra när du sjöng o spela... Bara en låt hade räckt... även om jag merän gärna hade hört dig mer... Önskar så att jag hade nån film på dig bara för att få höra din röst igen... Sådär levande och inte bara ekande i mitt huvud....

Funderar på hur man ska kunna sålla bort saker i huvudet än att ha dom liggandes där... vissa saker är vilande men dom kommer ju upp även om ja inte vill veta av dom...


Har märkt en sida av mig som jag hade brutit med för så otroligt många år sen och so jag aldrig någonsin ville ha tillbaka... den visar sig nu... den smyger sig på mig stundtals och jag kan inte rikigt hantera de.. de kommer senare istället när det malt ett tag..  som panikångest.... Jag vill INTE uppleva dom där känslorna igen som ja gjorde för så otroligt längesen... Ja blir arg å mig själv o när jag väl blir de så märker jag att de går ut ver min omgivning o det är de sista jag vill....

Jag vill att dom runt mig ska få må bra.. Men ja vet inte hur jag ska bära upp alla.. Men ja kommer kämpa.. kämpa för alla som finns  vårat liv... Sådeså!!!

För nu JÄVLAR ÄR DET VÅRAN TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


puss på er som är värda en....

 
 
Ingen bild

Lilla mlg

1 april 2014 22:47

Demonerna kommer å går och när man påminns så är det för att man är rädd... rädd för att vara lycklig, rädd å bli sårad å demonerna säger: jag sårar för det gör inte lika ont när man hinner först.....
Be fom dra åt helvete å så fort dom gör sig påmind... får du tänka att ni era jävlar bestämmer INTE över mig ..

En mening räcker å det var din slut fas...

NU JÄVLAR ÄR DET VÅRAN TUR ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kissie - 15 september 2014 17:47

sen du lämnade oss älskade vän... Ja minns de precis som de hade hänt igår... Jag o många med mig saknar dig nått otroligt... Men du kommer alltid leva kvar i våra minnen och våra hjärtan... Konstigt... Vissa dagar har jag fortfarande så otroligt svå...

Av Kissie - 19 augusti 2014 08:12

för båda mina barn idag... Lilltjejen börjar förskoleklass och har nu gått ifrån dagis.. Känns aningen skumt att inte gå dit nått mer o lämna o hämta barn när ja gjort det i 5års tid... Pojken börjar 4an... Igår kväll var han så himla ledsen men han ...

Av Kissie - 21 juli 2014 21:51

Nu gått och jag har hållt mig härifrån ett tag... Jag har helt enkelt inte orkat... Har hänt endel.... Både positivt och negativt... Men jag orkar inte dra upp allt här.. Sonen har börjat medicineras nu och har gjort ett tag. Det är en ytterst lite b...

Av Kissie - 7 juni 2014 09:35

orkar inte... o vill helt enkelt inte mer nu... ja fixar inte de här längre...     ja bara längtar efter att få va RIKTIGT glad... men de går ju inte... ...

Av Kissie - 21 maj 2014 14:25

Jag verkligen ingen bra dag alls... Känner inte för ett skit o vet inte alls vart jag ska vända mig lixom.. Vill bara krypa ner i famnen, känna mig som ett barn o gråta typ... Ja hatar o gå hemma... Det är SKITTRÅKIGT! o ja saknar jobbet som fan... G...

Presentation


Me, myself and I

Gästis

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards