Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Idag har...

Av Kissie - 21 maj 2014 14:25

Jag verkligen ingen bra dag alls... Känner inte för ett skit o vet inte alls vart jag ska vända mig lixom.. Vill bara krypa ner i famnen, känna mig som ett barn o gråta typ...

Ja hatar o gå hemma... Det är SKITTRÅKIGT! o ja saknar jobbet som fan... Gör så jävla ont o hälsa på men inte kunna hjälpa dom.. Men snart är ja tillbaka igen med full kraft hoppas jag...

Inser väl att ja borde gjort vissa val annorlunda, men nu äre ju försent så...

Ekonomin är körd i botten så nu får ja väl snällt inse att ja hamnar i skiten jag med för ja kan inte lösa de längre.. O ja har tappat orken för att bry mig... så ja... de får bli som de blir helt enkelt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kissie - 15 september 2014 17:47

sen du lämnade oss älskade vän... Ja minns de precis som de hade hänt igår... Jag o många med mig saknar dig nått otroligt... Men du kommer alltid leva kvar i våra minnen och våra hjärtan... Konstigt... Vissa dagar har jag fortfarande så otroligt svå...

Av Kissie - 19 augusti 2014 08:12

för båda mina barn idag... Lilltjejen börjar förskoleklass och har nu gått ifrån dagis.. Känns aningen skumt att inte gå dit nått mer o lämna o hämta barn när ja gjort det i 5års tid... Pojken börjar 4an... Igår kväll var han så himla ledsen men han ...

Av Kissie - 21 juli 2014 21:51

Nu gått och jag har hållt mig härifrån ett tag... Jag har helt enkelt inte orkat... Har hänt endel.... Både positivt och negativt... Men jag orkar inte dra upp allt här.. Sonen har börjat medicineras nu och har gjort ett tag. Det är en ytterst lite b...

Av Kissie - 7 juni 2014 09:35

orkar inte... o vill helt enkelt inte mer nu... ja fixar inte de här längre...     ja bara längtar efter att få va RIKTIGT glad... men de går ju inte... ...

Av Kissie - 18 maj 2014 18:03

inte så ofta som ni säkert märker... Som vanligt händer det ibland ganske mycket på kort tid och ibland händer ingenting... Vi tar en dag i taget.. allt med sonen står fortfarande still.. Han stänger in sig på sitt rum och vill inte va social alls i ...

Presentation


Me, myself and I

Gästis

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards