Alla inlägg under augusti 2014

Av Kissie - 19 augusti 2014 08:12

för båda mina barn idag... Lilltjejen börjar förskoleklass och har nu gått ifrån dagis.. Känns aningen skumt att inte gå dit nått mer o lämna o hämta barn när ja gjort det i 5års tid... Pojken börjar 4an...

Igår kväll var han så himla ledsen men han lugnade sig efter ett tag när jag låg och pratade med honom... Idag var det kämpigt men vi försökte och till slut gick det bra att lämna honom i skolan... De gör så jäkla ont i hjärtat o se honom må såhär... Kommer bli en tuff period men vi får ta en dag i taget helt enkelt...

Ja fick ringa vc igår igen :/ Min medicin har bara gjort mig sämre nu o ja har sån ångest o såna mardrömmar så de finns inte... Trött på o grina för minsta lilla... Börjat riva upp mig för o få bort ångesten... Något jag inte riktigt kan hejda :/

Saknar jobbet o mina arbetskamrater så innihelvete... Antar att jag ändå inte kommer ha något jobb kvar när det väl är dags att gå tillbaka... ja vet att alla tycker att ja ska va hemma tills ja mår bra men ingen förstår hur mycket jobbet faktiskt betyder för mig heller... älskar ju min lack jue <3


Saknar min underbart bästa fina vän också... Inte ett ord på hur länge som helst... de gör så jävla ont... tänker på henne varenda dag och undrar vad de va som hände... För ja vet helt ärligt inte...


Nu får vi se i em vad barnen säger om första dagen i skolan...

Själv har jag möte his psyksköterskan igen eftersom ja började med ny medicin igår och dom kände att jag nog behövde gå dit.. Är väl de i princip som står på schemat idag....


Ta hand om er därute nu


Presentation


Me, myself and I

Gästis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards